Dora's FotoPage

By: Dora Ayub

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 3-Mar-2009 06:06 Email | Share | | Bookmark

sekrg mama dah pindah ke umah baru, nak berblogging la plak...
so kalau nak baca, buka le kat mrskhairur.blogspot.com


Friday, 23-Jan-2009 07:52 Email | Share | | Bookmark
Rambut Baru Arina

baru lepas potong....
di jusco seberang prai
 
View all 8 photos...
sebelum masuk tadika, potong rambut arina bagi kemas2 sikit.... yelah nak masuk tadika takkan rambut nak berserabut..... tengok jer la gambar.. takder mood nak bercerita....





Wednesday, 17-Dec-2008 03:50 Email | Share | | Bookmark
Doraemon & Friends

ni gambar kat kolam ikan bank uob...
tetiba jer nak pakai rantai sumer..
 
View all 13 photos...


sabtu lepas, kami ke queensbay mall bawak cik kak ni pegi tengok nobita dan doraemon... saja jer... ingat nak la bergambar ngan doraemon ni, tapi bila dah beli brg, voucher utk sesi amik gambar tu pun dah abis.. hampes sunggoh... arina dah siap melalak2 lagi..... dia makin manja & sensitif sekrg ni... tahan jer la....






muka puas hati sebb dapat gak mainan doraemon selepas melalak....


Wednesday, 17-Dec-2008 03:27 Email | Share | | Bookmark
Gambar bucuk mama.....

 
 
 
View all 16 photos...
gambar arina dlm hp mama









Tuesday, 16-Dec-2008 11:11 Email | Share | | Bookmark
Tasya & Tisha

Tasya & Tisha
 
 
View all 6 photos...
Gambar masa Raya Aidil Adha yg lepas.. tak byk pun gambar yg diambil.. mama pun tak der mood nak amik gambar, yelah badan dah makin besar mcm peti sejuk 2 pintu ...Family kakak balik beraya kalini.. so Arina dapat la jumpa cousin dier, Tisha..(nama pun lebih kurg jer..) Mak Tok buatkan baju kurung khas utk cucu2 nyer pakai..




peace bebeh...


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net